Alla inlägg den 25 mars 2009

Av supernemi - 25 mars 2009 02:03

Ja snart i alla fall. Åker till Halmstad på fredag (Vi bilar därifrån till Helsingborg på lördag). Har redan börjat fundera på vad jag ska packa med mig. Tvättmaskinen går för fullt på dagarna, så att allt i garderoben ska finnas tillgängligt.


Tycker det är så svårt att bestämma sig. Sedan så har ju viktminskningen gjort att även min garderob har krympt. Allt fler kläder måste sorteras bort eftersom att de är för stora. Vilket är både roligt och lite trist på en gång. Det som är trist är ju att urvalet blir allt mindre. Samtidigt så har jag inte råd att köpa nytt, speciellt inte som jag inte vet hur länge det dröjer innan det bli för stort...  


Längtar så efter att gå ut och dansa, har dock inte en aning om vad jag ska ta på mig. Men det ordnar väl sig, sen finns ju naturligtvis funderingarna vart man ska gå. Vart går en 35-åring i Helsingborg för att få skaka på rumpan lite... ?  


Ska bli så roligt med en tjejkväll. 


Dagens lärdom:  Vill man göra nåt som är populärt så ska man inte dra på det, utan boka så fort man får syn på det. Vi hade tänkt att gå och se Magnus Betnér när han kommer till stan, men det blir inget med det. För eftersom vi inte fick ur tummen i tid, så är det nu fullbokat. *mumlar en massa fula ord*



Av supernemi - 25 mars 2009 02:01

Denna veckan har jag gått ner 0,5 kg.

Är trött, yr och okoncentrerad. Börjar snart bli dags (i juni) att ta alla prover och kolla upp om jag har några brister. Misstänker att det kanske inte räcker med b12-tabletter utan att jag istället behöver injektioner.

Har nog rätt lågt blodtryck också, blir snurrig så fort jag reser mig hastigt.

Men det är bara att kämpa på. Har man tagit fan i båten så är det bäst att ro honom i land. Jag visste ju att det här kunde hända efter en operation och jag valde frivilligt att göra det. Jag mår i vilket fall som helst hundra gånger bättre idag än vad jag gjorde tidigare...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards