Alla inlägg den 23 februari 2009

Av supernemi - 23 februari 2009 14:04

blev det den här veckan, dvs jag väger 3 hg mer idag än vad jag gjorde igår. Men det är ju inget att fundera över, små variationer i vikten från dag till dag är ju normalt.  

Nu är det bara att jobba vidare, mot nya mål. Det är ungefär 12 kg kvar tills jag väger vad jag vägde för ganska precis 15 år sedan.

Sedan är det ytterligare ca 13 kg kvar till vikten jag hade när jag var 18 år, har kvar en skjorta från den tiden.


Sedan är det blurrigt, jag vet inte riktigt vad jag vägde innan dess. Det är höljt i minnets mörker. Kanske borde ringa min gamla dietist som jag fick som 11 åring och se om hon kan upplysa mig. Det hade ju varit spännande om hon visste när jag senast vägde det jag anser är min målvikt. Jag skulle gissa på att det senast var när jag gick i mellanstadiet....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards